/Files/images/ГУРТКОВА РОБОТА.png

Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.

У зв’язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.

Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.

Гурткова робота в ДНЗ "Яблучко"є важливою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.

Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.

/Files/images/uuuuuu.jpg

Чому участь у гуртках така важлива для малят?

- навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому - цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;

- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

- комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

Керівники гуртків поставили перед собою мету: створювати умови для самореалізації всіх вихованців, розвивати розумові, творчі, креативні здібності дошкільнят, виявляти обдарованих дітей, сприяти формуванню позитивно – стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків.

Метою гурткової роботи є : створення умов для розвитку художньо - естетичних, творчих, театральних, комунікативних здібностей дітей, з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно до Програм навчання та виховання дітей від 2 до 7 років "Дитина", "Впевнений старт"

Зміст гурткової роботи визначено методичними рекомендаціями складеними на основі досвіду педагогічної діяльності, узгоджені з діючими Програмами навчання та виховання дитини від 2 до 7 років "Дитина" та "Впевнений старт" за якими працює заклад. Робота гуртків відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року.

Документація керівника гуртка:

- програма гуртка ( методичні рекомендації);

- перспективний і календарний план;

- графік гурткової роботи;

- розклад занять;

- облік проведення гурткових занять;

- список дітей, охоплених гуртковою роботою;

Оптимальна наповнюваність гурткової групи становить – 10 -12 осіб.

Розклад гурткових занять складено з врахуванням профільного напрямку для дітей вікової групи.

Заняття гурткової роботи організовуються таким чином, щоб вони не дублювали ті види діяльності, на яких базувались спеціально організовані заняття в І половину дня.

Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує загальноприйняті методичні норми тривалості навчальних занять.

Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, вносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.



/Files/images/12.JPG

Гурток "Весела англійська"

Керівник Ліфер І.В.

тел. 098-48-46-351, 093-193-54-42

Для кращого опанування іноземної мови керівник гуртка активно використовує рухову, слухову та зорову пам'ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри - лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.

Чи потрібно вивчати англійську мову дошкільнятам?

/Files/images/gurtkova_robota/anglyska/11cb2637210e.gifВсе частіше ми приходимо до думки, що починати вивчати іноземну мову потрібно було з дитинства. Незважаючи на те, що в багатьох школах англійська мова є предметом вивчення вже з першого класу, найчастіше знання, що там надаються, не достатні. Як наслідок цього, батьки намагаються додатково завантажити школяра різними мовними курсами і заняттями з репетиторами, які є носіями мови. При цьому багато дорослих впевнені: щоб дітям не довелося надолужувати згаяне у дорослому віці, їх необхідно знайомити з іноземною мовою ще до школи. Власними зусиллями або за допомогою викладачів.

Як би наполегливо англійська мова не поспішала увірватися в наше повсякденне життя, далеко не всі батьки дотримуються думки, що вчити малюків іноземної мови потрібно з маленького віку. Деякі батьки відчувають сумніви, чи так уже необхідно починати вивчати її дошкільнятам? І наскільки це потрібно, якщо в школі їм все одно доведеться проходити цей предмет в обов'язковому порядку? Не позбавляють чи таким чином дорослі, які ризикнули почати вкладати знання в дитячі голови мало не з пелюшок, дітей дитинства?

Фахівці зазначають: навіть якщо Ви в майбутньому збираєтеся віддати Вашу дитину до мовної школи, де вона з першого класу буде серйозно вивчати іноземні мови, навчання англійській мові до школи ні в якій мірі не буде зайвим.

На думку фахівців, подібні заняття необхідні малюкам по ряду причин. Так, раннє знайомство з англійською підготує дитину для вивчення мовних тонкощів у майбутньому. Крім того, ненав'язливе навчання мови сприяє розвитку у дошкільників пам'яті і творчих здібностей.

Важливо також враховувати, що маленькі діти (приблизно до 6-річного віку) з легкістю сприймають і засвоюють фонетичні та граматичні конструкції англійської мови. Фахівці також говорять, що в цьому віці діти здатні запам'ятовувати навіть більше інформації, ніж дорослі люди. Головне, в якій формі подається матеріал і як саме проходить процес навчання.

Коли не рано?

Викладачі англійської мови, які працюють з дошкільнятами, вважають, що приводити до них на заняття дітей у віці двох років, звичайно, зарано. Однак якщо Ви все одно хочете, щоб Ваш малюк паралельно зі спробами навчитися говорити рідною мовою поступово опановував навички іноземної мови, то заняття викладача з дітьми у віці від 1 до 3 років краще всього проводити індивідуально.

Більшість же курсів англійської мови для маленьких здійснюють набір дітей від 3-х років і старше.

Якщо Вашому малюкові вже 3-4 роки, і Ви все одно сумніваєтеся, чи потрібна йому іноземна мова, не сумнівайтеся. Просто відведіть його на пару-трійку занять у групу, де разом з ним навчання англійській будуть проходити ровесники, і Ви самі все побачите.

Вчуся, граючи

/Files/images/gurtki/Изображение 017.jpg

Англійська мова для дітей представлена безліччю методик самої різної якості і рівнів. Однак важливо враховувати, що дітям молодшого віку не підійдуть звичайні заняття для школярів. У дітей молодшого віку сприйняття чужої мови відбувається на слух і за допомогою картинок. Тому найефективнішими методиками навчання для маленьких є ті, що проходять в ігровій формі.

Не варто забувати, що у малят зовсім інша мотивація, ніж у дорослих. Їм ще невідомо прагнення до успіху, бажання до вдосконалення, їх може зацікавити тільки одне - гра! Тому підкреслимо, що процес вивчення англійської мови у малюків піде значно легше, якщо він буде проходити у вигляді навчальної та розвиваючої гри. Вона повинна стимулювати у дитини візуальне і слухове сприйняття іноземної мови.

Під час гри-навчання малюків викладачі англійської мови використовують мультфільми, оповідання, пісеньки, лічилки, вірші, рухливі ігри, змагання, забавні конкурси. Осягати ази спілкування англійською мовою маляті буде легше, беручи участь в невеликих сценках або спостерігаючи за грою лялькового театру.

Основний принцип навчання на заняттях англійської мови для малюків - це освоєння англійської як рідної, тобто дитина спочатку слухає і сприймає матеріал на слух, потім намагається повторювати, а потім - починає говорити.

Пісеньки, лічилки і вірші допомагають малюкам вивчати вимову, ритм мови, а також запам'ятовувати деякі ключові фрази в контексті. Це дозволяє дітворі потихеньку почати вбирати ази спілкування англійською мовою, яку вони починають розуміти і використовувати задовго до того, як будуть вчитися читати і писати.

У процесі навчання дітей можуть також зацікавити і захопити книжки-розмальовки, яскраві картинки, кубики, різнокольорові олівці, фломастери та папір, а також фарби та іграшки.

Яких результатів варто чекати?

/Files/images/gurtki/Изображение 018.jpg

Не варто чекати, що пройшовши навчання на курсах англійської мови протягом декількох місяців, Ваш малюк почне активно будувати фрази і легко спілкуватися англійською.

Як ми вже сказали, у віці 3-4 років діти вчаться сприймати англійську мову на слух і виконувати прості команди вчителя. По закінченні курсу занять англійської мови для самих маленьких Ваше чадо зможе розповідати лише кілька віршиків або счіталочек, а також співати невигадливі пісеньки.

У середньому, за рік занять діти розучують близько двох-трьох десятків пісеньок і ріфмовок. Погодьтеся, це не так уже й мало для дитини, яка ще зовсім недавно почала говорити рідною. Крім того, важлива не кількість, а якість. Нехай вчинених віршиків буде не так багато, як хотілося, головне, щоб дитина розуміла їх сенс і могла продемонструвати те, про що вона розповідає.

Дитячі пісеньки і лічилки англійською, які викладачі будуть розучувати з малюками, закладуть у їх свідомість основні граматичні структури, а веселі ігри дадуть навички спілкування та привчать до правильної англійської інтонації.

Завдання викладачів, які займаються навчанням дітей у віці 3-4 роки, домогтися формування довільної пам'яті й уваги у малят, розкриття їх творчих здібностей, становлення навички навчання у грі та активізації основних каналів сприйняття.

Важливо пам'ятати, що опановувати навички володіння англійської мови діти починають лише з 5-6 років. У цьому віці словниковий запас малюків (за умови регулярних занять з викладачами) може збільшитися до 400 - 500 слів.

Вивчення англійської мови в нашому садочку

/Files/images/gurtki/Изображение 019.jpg

Навчання англiйської мови є не обов'язковим, але бажаним компонентом дошкiльної освiти. Навчання дошкiльнят англiйської мови - це особливий вид освiтної дiяльностi. У процесi навчання дiти не вивчають складових частин незнайомої мови, а одразу опановують її як засiб спiлкування.

Метою навчання англiйської мови є сприяння повноцiнному, своєчасному розвитковi дитини, збагаченню їїiнтелектуальної, вольової, емоцiйної, моральної та соцiальної сфер у процесi оволодiння основамиiншомовного спiлкування. Процес навчання англiйської мови має бути засобом соцiалiзацiї дитини, допомагати розкрити її особистий потенцiал із урахуванням iндивiдуальних особливостей.

Мова вивчається через особисту дiяльнiсть дiтей на заняттях. Кожне заняття будується як iгрове спiлкування педагога i дiтей. Заннятя з англiйськой мови – це система органiзованої iгрової дiяльностi, що сприяє розвитковi i вихованню дитини, реалiзацiї набутого досвiду, формуванню нового досвiду та психiчних якостей у процесi засвоєння мiнiмiзованого обсягу англомовних знань та вмiнь.

Важливо пам’ятати, що головне у навчаннi дошкiльникiв – це розвиток дитини, збереження її психiчного та фiзичного здоров’я, зацiкавленiсть дітей, їхнє бажання вiдвiдувати заняття.

Шановні батьки! Щоб Ваша дитина із задоволенням відкривала світ іноземної мови,повторюйте разом із нею вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде Вашим учителем (якщо Ви недостатньо знаєте англійську або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь із учителем. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії.

Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу поважну причину, одразу зверніться до вчителя.

Програми, за якими працює гурток з вивчення англійської мови Навчання англійської мови дітей 3-4, 4-5 років відбувається за програмою "Дитина". Освітня програма для дітей від 2 до 7 років відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. Г.В.Бєлєнька, О.Л.Богініч, Н.І.Богданець-Білоскаленко

Навчання англійської мови дітей 5-6 років відбувається за програмою "Граючись учимось. Англійська мова". Освітня програма для дітей старшого дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. С.Гунько, Л. Гусак З. Лещенко

Головними завданнями програми дошкільного навчання дітей англійської мови в дитячому садку є:

- викликати у дітей інтерес до вивчення анг. мови та підтримувати цей інтерес протягом усього періоду навчання;
- використовувати мовний досвід дітей у спілкуванні рідною мовою для перенесення цього досвіду на спілкування англійською мовою і навпаки;
- знайомити дітей з елементами соціокультури Великої Британії та США.

Заняття можна розділити на такі підрозділи:

-1 тиждень-введення нового матеріалу;
-2-тиждень-тренування в спілкуванні;
-3-тиждень-тренування в спілкуванні;
-4-тиждень-практика в спілкуванні

Приблизна схема заняття

• Привітання
• Вітальна пісня
• Фонетичні вправи
• Сюрпризний момент – ознайомлення с завданням урока
• Робота над темою – ігри (пізнавальні, продуктивні, репродуктивні, рецептивні, сюжетно-рольові)
• Фізкультхвилинки (рухливі ігри, дії)
• Діалог (учитель - дитина, дитина - дитина)
• Вивчення віршів, пісень ( робота з мультімедійними файлами)
• Прощання. Прощальна пісня

/Files/images/gurtki/WP_20170203_17_13_15_Pro.jpg

/Files/images/gurtki/WP_20170203_16_37_30_Pro.jpg

/Files/images/gurtki/WP_20170213_17_09_27_Pro.jpg

/Files/images/Алла Станиславовна.jpg

Гурток "Дитячий шейпінг"

Керівник гуртка - фізінструктор Бренгауз А.С.

Найбільшу частину інформації про навколишній світ людина отримує у дитинстві, а саме, у віці до шести років. У перші кілька років з народження відбувається найбільш інтенсивне психічний, емоційний та фізичний розвиток дитини. І відомо, що саме в цьому віці в дитині можна розвинути практично будь-які здібності.

/Files/images/gurtki/DSCN0235.jpg

Для формування гармонійної особистості в майбутньому, дуже важливо приділити необхідну увагу її становленню в дитинстві. Тому більшість батьків приймають рішення віддати своє чадо в будь гурток чи секцію. Прагнучи розвинути інтелектуальні та творчі здібності дитини, багато мам і тат, на жаль, забувають, наскільки важлива фізична активність для малюка.

/Files/images/gurtki/DSCN0243.jpg

Останнім часом великої популярності набув дитячий фітнес. Практично кожен великий фітнес клуб пропонує заняття для малят. У великих містах можна знайти дитячий фітнес клуб, і приватні дитячі садки також, нерідко проводять заняття фітнесом.Тому і ми вирішили у своєму навчальному закладі організувати гурток дитячого шейпінгу. Це досить новий вид діяльності для дитини, тому багатьох батьків цікавить, за яким принципом будуються програми дитячого фітнесу і в чому його переваги. Батькам, які не мріють про спортивну кар’єру для своєї дитини, корисним буде знати, що:

* дитячий фітнес, на відміну від професійного спорту, не займає багато часу і не вимотує дитини;

* вправи дитячого фітнесу складені таким чином, що в групі не буває кращих і гірших;

* методика дитячого фітнесу заснована на індивідуальному підході до кожної дитини в групі;

* заняття проводяться в ігровій формі, що сприяє не лише фізичному розвитку дитини, але й навчає його спілкуватися з однолітками;

* вправи дитячого фітнесу розвивають в дитині рухливість, гнучкість і відмінну координацію.

/Files/images/gurtki/DSCN0261.jpg

гурток "football star"

Тренер-викладач Савчук Євген Анатолійович

Футбол - один з найпопулярніших видів спорту в світі. Спостерігати за тим, як дві команди намагаються зосереджено загнати м'яч в ворота люблять багато чоловіків, жінки, і навіть діти, останні при цьому часто таємно мріють прославитися і стати знаменитими футболістами. Чим корисний дитячий футбол?

Заняття з м'ячем покращують реакцію дитини, формуючи і зміцнюючи її, крім того, в процесі гри тренуються відразу декількох груп м'язів, а також загальна витривалість організму, що дуже важливо для дитячого організму.

До того ж, футбол - це командна гра. Тому, граючи, ваша дитина стає ближче до колективу, налагоджуючи товариські відносини і покращуючи свої навички спілкування.

Під час навчань діти засвоюють ази футболу, навчаються техніці і тактиці гри, вміння боротися за поставлені цілі і задачі, які тренери вимагають від них.

/Files/images/gurtki/IMG-4cf31e6328c19eb244bdbe228b1afd7b-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 10360

Коментарi

  • Алла Миколаївна

    2017-03-24 17:19:05

    Шановні керівники гуртків! Знаходьте час, заходьте на сайт і рекламуйте свою роботу Наповніть свої сторінки фотографіями, текстами. Це в ваших інтересах також! Дякую!!!...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.