"Успіх освітньо-виховної роботи- вірно спланований і керований навчальний процес"

В.О.Сухомлинський

/Files/images/metodist/IMG_1111.JPG

Вихователь-методист

Красуля Ольга Миколаївна

Життєве кредо:"Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом" Ліна Костенко

/Files/images/metodist/image-0-02-05-e367718f54ef2bf9e9ded18165d13c92d9cc7b1f43e667953fa47361703a01c6-V.jpg Моя нагорода за працю.

/Files/images/7263.gif

Робота в дошкільному навчальному закладі "Яблучко" ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педагогічний колектив працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового розвитку.

/Files/images/knigi.png

Методична робота в дошкільному навчальному закладі відповідає наступним правилам:

- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

- позначається на рівні підготовленості вихованців;

- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.


Пріорітети розвитку методичної роботи дошкільного закладу є:

- варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

- формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;

- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;

- формування готовності до професійного самовдосконалення.

/Files/images/pencil-clip-art-437103.jpgМета методичної роботи:

Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу.

Напрямки методичної роботи:

- підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;

- удосконалення педагогічної майстерності;

- сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;

- розвиток спеціальних умінь і навичок.

Головними завданнями діяльності методичної служби є:

- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.

- підтримка ділового тонусу педагогів;

- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання

- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду.

/Files/images/kartinki/i (2).jpg

Результат методичної роботи:

становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов'язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.

Роль методичної служби дошкільного закладу збільшується в сучасних умовах у зв'язку з необхідністю раціонально і оперативно використовувати нові методи, прийоми і форми навчання та виховання. Серед педагогічних інновацій надається перевага особистісно орієнтованим технологіям, а саме:

- технології організації самостійної роботи (портфоліо),

- інформаційним технологіям;

- комп'ютерним технологіям консультування.

Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу у визначенні різних позицій (сильних та слабких) з метою подолання труднощів; постійне інформування про новий передовий педагогічний досвід; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики. Рівень кваліфікації та педагогічної майстерності у кожного педагога свій, тому кожен самостійно обирає форму методичної роботи, засіб удосконалення педагогічної техніки і технології.

/Files/images/DSCF0588.JPGЗ метою забезпечення реалізації самоосвітньої роботи розроблено таку форму систематизації матеріалів як портфоліо самоосвітньої діяльності, яке є своєрідним інформаційним методичним банком педагога, тож воно має такі розділи:

- І блок – Персональний портрет

- ІІ блок – Індивідуальна освітня карта

- ІІІ блок – Робочі матеріали

- ІV блок – Мої досягнення

/Files/images/i (4).jpgКрім того, кожним педагогом нашого ДНЗ ведеться щоденник з питань підвищення кваліфікації, який включає в себе самоосвітню роботу з наступних питань:

- підвищення фахового рівня;

- педагогічні ради;

- педагогічні години;

- консультації , семінари - практикуми;

- огляд новинок періодичної преси;

В першому розділі вихователь представляє резюме – своєрідну візитку, своє творче кредо, обирає власний символ, напрямок, визначає педагогічні орієнтири.

Найбільш ефективними формами підвищення фахової майстерності вважаємо самоосвіту, навчання на курсах підвищення кваліфікації, колективні перегляди занять і окремих форм роботи. В нашому дошкільному закладі стало традицією серйозно готуватися до проведення відкритих заходів: педагоги за власною ініціативою перевертають підшивки журналів, нову методичну літературу, виготовляють незвичайні посібники, тому що їм самим вже не цікаво дивитися і презентувати застарілий і малоефективний досвід роботи.

Найвищим показником професійної компетентності педагогів, нашого дитячого садочка вважаємосформованість в них потреби в самовдосконаленні без спонукання «зверху».

/Files/images/metodist/DSCF1665.JPG

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу наповнений матеріалами за такими розділами:

- нормативно-правові акти з питань дошкільної освіти;

- документація вихователя-методиста з освітньо-виховної роботи;

- інформація про педагогічні кадри;

- педагогічні посібники, зразки наочності, ігрові та дидактичні матеріали;

- періодичні видання, психолого-педагогічна, методична та дитяча художня література;

- технічні засоби, фото-, аудіо- та відеоматеріали.

/Files/images/metodist/DSCF1669.JPG Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі методичного кабінету Окремими розділами виділено нормативні документи, документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, матеріали перспективного педагогічного досвіду.

Навчально-виховна діяльність в дошкільному закладі планується згідно інструктивно-методичних рекомендацій

Основні завдання роботи закладу

на 2020-20221 навчальний рік

1. Продовжувати працювати над удосконаленням знань та вмінь дітей, щодо раціонального використання природних ресурсів в рамках освітнього проекту "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку".

2.Працювати над організацією освітнього простору в групах в світлі проекту "Нова українська школа".

3. Формувати пізнавальну активність дітей через організацію пошуково-дослідницької діяльності.

Структура методичної роботи

ДНЗ (ясел-садка) «Яблучко»

с.Новосілки на

2020-2021 навчальний рік

Постійні колективні форми

Педагогічні ради, виробничі наради, семінар практикум, тематичні педагогічні години.


Епізодичні колективні форми

Колективні перегляди, психологічний тренінг, педагогічна лабораторія (консультації).


Індивідуальні форми роботи

Робота зі студентами, самоосвіта, робота з вихователями, що атестуються.


Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників ДНЗ "Яблучко"


п/п
Кваліфікаційний рівень педагогів 2017-2018 н.р.
20 педагогів
кількість %
2018-2019 н.р.
23 педагоги
кількість %
2019-2020н.р.
23 педагоги
1. "Спеціаліст вищої категорії" 4 20% 5 25%5

2. "Спеціаліст І категорії" 1 5% 3 15%1
3. "Спеціаліст ІІ категорії 2 10% 2 10%2
4. "Спеціаліст" 10 50% 8 40%10
5. 8 розряд 3 15% 2 10%
6. Звання "Старший вихователь" - - 1 5%1
7. Звання "Вихователь-методист" 1 5% 1 5%2
8. Звання "Старший вчитель-логопед" 1 5% 1 5%1
9.


Кiлькiсть переглядiв: 19661

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.