«Перед людиною відкрилася радість життя тому, що вона почула шепіт листя і сюрчання коника, дзюрчання весняного струмочка і переливи срібних дзвіночків жайворонка в гарячому літньому небі, шерхіт сніжинок і стогін завірюхи, лагідне хлюпання хвилі і урочисту тишу ночі – почула і, затамувавши подих, слухає сотні й тисячі років чудову музику життя. Умій і ти слухати цю музику. Дорожи красою, бережи її.» В.О.Сухомлинський
Екологічне виховання в ДНЗ включає необхідні і бажані складові:
1.Створення в дитячому садку умов для екологічного виховання:
- розвивальне середовище та фонд наочно-дидактичних матеріалів.
2.Організація "екологічного простору" в приміщенні дитячого садка:
- групові куточки природи, зимовий сад, акваріум, живий куточок;
- організація та обладнання "екологічних просторів"на ділянці дитячого садка: ліс, сад, город;
- створення умов для праці дітей і дорослих у природній зоні дитячого садка.
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИХОВАТЕЛЯМ
Зважаючи на пізнавальні особливості дітей дошкільного віку, вихователям слід забезпечити:
- наочну агітацію повідомлюваних знань;
- організувати активну дослідницько - пошукову діяльність;
- поетапне ускладнення знань;
- варіативність повідомлення другорядних ознак і характеристик на основі демонстрації суттєвої ознаки чи явища.
Основні методи:
- експеримент;
- спостереження;
- безпосередній контакт з природою;
- праця в природі;
- дослідницько — пошукова робота;
- поетапна фіксація результатів;
- дидактичні ігри;
- демонстрування картин, ілюстрацій, фотографій;
- бесіди;
- словесно — логічні завдання;
- проблемні завдання, запитання, ситуації.
Педагогічні прийоми:
- показ;
- пояснення;
- порівняння;
- зіставлення;
- створення проблемних і пошукових ситуацій;
- активізація знань і досвіду дітей про природу.
Організаційні форми:
- заняття;
- екскурсії;
- прогулянки;
- цільові спостереження.
Форми роботи поза заняттями:
- екологічні виставки кожної пори року;
- екологічні конкурси:
- словесні (відповіді дітей на пропоновані запитання, описи малюнків, натуральних об'єктів або явищ, загадування загадок, розв'язання проблемних завдань);
- графічні (діти малюють будь - яку пору року, ластівки, поштові марки природоохоронного змісту);
- пантомімічні (передбачають наслідування характерної поведінки тварин, творчі уявлення про ту чи іншу рослину);
- політехнічні( влаштовують для набуття вміння складати букети, композиції, збирати цілюще зілля, чистити годівниці та інших доручень.
1 вересня в дошкільному закладі розпочато
Еко- проект "Збережемо життя"
Бережливе ставлення до екології - запорука здорового майбутнього життя всієї Землі!
Батарейка -електричний компонент, який містить запас енергії та робить доступною її в електричній формі для пристроїв, підключених до нього.
Найчастіше зустрічається тип батарейки з електрохімічними запасами енергії(гальванічний елемент). Залежно від їхнього типу, містять важкі метали та небезпечні елементи:цинк, марганець, кадмій, нікель, свинець, кислоти, луги. Потрапляючи в навколишнє середовище, одна пальчикова батарейка забруднює 20 м квадратних грунту або 400 літрів води.
Долучайтеся до екологічного проекту разом з нами!
Еко-проект «Україна без сміття»
Проект розпочав акцію збору макулатури !
Акція покликана берегти природу, виховувати еко-культуру у дорослих та дітей, а також допомогати нужденним.
Сьогодні багато свідомих людей практикують роздільний збір сміття щоденно, але часто їх робота нівелюється компаніями, що вивозять сміття ще невідсортоване . Тому і наш ДНЗ «Яблучко» вирішив прийняти участь в акції, де вже відсортована макулатура буде вивезена волонтерами і точно не загубиться серед іншого сміття, а отримає друге життя під час переробки.
Запрошуємо Вас, шановні батьки разом з дітками долучитися до еко-проекту «Україна без сміття».
Кошти, отримані від здачі паперу,частково йдуть на розвиток проекту, а частково (33%) – на благодійність!
Не будьмо байдужими до власного здоров’я та здоров’я наших дітей!!!
Екскурсія в природу .Молодша група "Ведмежата" та вихователь Панкова Ірина Олександрівна.
"Доглядаємо за кімнатними рослинами" середня група "Ромашка" з вихователем Анною Володимирівною.
"Збираємо насіння квітів" старша група "Соняшник" та вихователь Ладнич Лідія Степанівна.
Чисте довкілля навколо нас! Старша група "Соняшник!
Піклуємося про друзів наших менших - горішки для білочки. ІІ молодша група "Ведмежата"
Коментарi