/Files/images/ekologchne_vihovannya/imagesCAR0GJP0.jpg«Перед людиною відкрилася радість життя тому, що вона почула шепіт листя і сюрчання коника, дзюрчання весняного струмочка і переливи срібних дзвіночків жайворонка в гарячому літньому небі, шерхіт сніжинок і стогін завірюхи, лагідне хлюпання хвилі і урочисту тишу ночі – почула і, затамувавши подих, слухає сотні й тисячі років чудову музику життя. Умій і ти слухати цю музику. Дорожи красою, бережи її.» В.О.Сухомлинський

/Files/images/ekologchne_vihovannya/24bfae34cfcb.jpg

Екологічне виховання в ДНЗ включає необхідні і бажані складові:

1.Створення в дитячому садку умов для екологічного виховання:

- розвивальне середовище та фонд наочно-дидактичних матеріалів.

2.Організація "екологічного простору" в приміщенні дитячого садка:

- групові куточки природи, зимовий сад, акваріум, живий куточок;

- організація та обладнання "екологічних просторів"на ділянці дитячого садка: ліс, сад, город;

- створення умов для праці дітей і дорослих у природній зоні дитячого садка.

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ВИХОВАТЕЛЯМ

Зважаючи на пізнавальні особливості дітей дошкільного віку, вихователям слід забезпечити:

- наочну агітацію повідомлюваних знань;

- організувати активну дослідницько - пошукову діяльність;

- поетапне ускладнення знань;

- варіативність повідомлення другорядних ознак і характеристик на основі демонстрації суттєвої ознаки чи явища.

Основні методи:

- експеримент;

- спостереження;

- безпосередній контакт з природою;

- праця в природі;

- дослідницько — пошукова робота;

- поетапна фіксація результатів;

- дидактичні ігри;

- демонстрування картин, ілюстрацій, фотографій;

- бесіди;

- словесно — логічні завдання;

- проблемні завдання, запитання, ситуації.

Педагогічні прийоми:

- показ;

- пояснення;

- порівняння;

- зіставлення;

- створення проблемних і пошукових ситуацій;

- активізація знань і досвіду дітей про природу.

Організаційні форми:

- заняття;

- екскурсії;

- прогулянки;

- цільові спостереження.

Форми роботи поза заняттями:

- екологічні виставки кожної пори року;

- екологічні конкурси:

- словесні (відповіді дітей на пропоновані запитання, описи малюнків, натуральних об'єктів або явищ, загадування загадок, розв'язання проблемних завдань);

- графічні (діти малюють будь - яку пору року, ластівки, поштові марки природоохоронного змісту);

- пантомімічні (передбачають наслідування характерної поведінки тварин, творчі уявлення про ту чи іншу рослину);

- політехнічні( влаштовують для набуття вміння складати букети, композиції, збирати цілюще зілля, чистити годівниці та інших доручень.

1 вересня в дошкільному закладі розпочато

Еко- проект "Збережемо життя"

Бережливе ставлення до екології - запорука здорового майбутнього життя всієї Землі!

Батарейка -електричний компонент, який містить запас енергії та робить доступною її в електричній формі для пристроїв, підключених до нього.

Найчастіше зустрічається тип батарейки з електрохімічними запасами енергії(гальванічний елемент). Залежно від їхнього типу, містять важкі метали та небезпечні елементи:цинк, марганець, кадмій, нікель, свинець, кислоти, луги. Потрапляючи в навколишнє середовище, одна пальчикова батарейка забруднює 20 м квадратних грунту або 400 літрів води./Files/images/DSCF0598.JPG

Долучайтеся до екологічного проекту разом з нами!

Еко-проект «Україна без сміття»

Проект розпочав акцію збору макулатури !

Акція покликана берегти природу, виховувати еко-культуру у дорослих та дітей, а також допомогати нужденним.

Сьогодні багато свідомих людей практикують роздільний збір сміття щоденно, але часто їх робота нівелюється компаніями, що вивозять сміття ще невідсортоване . Тому і наш ДНЗ «Яблучко» вирішив прийняти участь в акції, де вже відсортована макулатура буде вивезена волонтерами і точно не загубиться серед іншого сміття, а отримає друге життя під час переробки.

Запрошуємо Вас, шановні батьки разом з дітками долучитися до еко-проекту «Україна без сміття».

Кошти, отримані від здачі паперу,частково йдуть на розвиток проекту, а частково (33%) – на благодійність!

Не будьмо байдужими до власного здоров’я та здоров’я наших дітей!!!

/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSCF6105.JPG

/Files/images/ekologchne_vihovannya/41bf60f348f6.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/89e8578deb26.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/139aa1362d5b.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/2cbb9757cfb2.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/5da892b046b6.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/b709125d62b8.jpg/Files/images/ekologchne_vihovannya/e37bbe949fb9.jpg


/Files/images/CAM02444.jpgЕкскурсія в природу .Молодша група "Ведмежата" та вихователь Панкова Ірина Олександрівна.

/Files/images/mereja_grup_foto/IMG_1986.JPG"Доглядаємо за кімнатними рослинами" середня група "Ромашка" з вихователем Анною Володимирівною.

/Files/images/1445939038003.jpg"Збираємо насіння квітів" старша група "Соняшник" та вихователь Ладнич Лідія Степанівна.

/Files/images/ekologchne_vihovannya/1445947375453.jpgЧисте довкілля навколо нас! Старша група "Соняшник!

/Files/images/ekologchne_vihovannya/IMAG4043.jpgПіклуємося про друзів наших менших - горішки для білочки. ІІ молодша група "Ведмежата"/Files/images/ekologchne_vihovannya/DSCN0185.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 18342

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.